CINE SUNTEM NOI


Suntem o echipă de psihologi care avem în comun pasiunea pentru psihoterapia pozitivă.

Scopul nostru este să vă oferim servicii de psihoterapie la standardele internaționale, fiind în contact permanent cu comunitatea internațională.

Propunem un cadru terapeutic profesionist, care respectă standardele de etică profesională cerute de EAP, CPR, FRP.

Serviciile Psi Positum includ:

  • Psihoterapie individuală și de grup;
  • Terapie de familie și de cuplu;
  • Psihologie clinică;
  • Consiliere psihologică;
  • Psihologie educațională;
  • Dezvoltare personală și autocunoaștere.

Echipa PsiPositum București:


Antonella Matei

Coordonator centru

Psihoterapeut  formator  și supervizor acreditat de  Institutul de Psihoterapie Pozitivă , Wiesbaden, Germania și CPR

Psiholog Clinician Principal și supervizor acreditat CPR

Formator “Diagnostic Psihodinamic Operationalizat” acreditat de Stering Comitte of the OPD Taskforce, Heidelberg,  Germany

Am absolvit în 1993 secția de Psihologie a Facultății de Filosofie,  Universitatea Babeș Bolyay, Cluj Napoca

Formări profesionale:

  • Formare in Psihoterapie Pozitiva
  • Formare in Terapie Sistemica de familie, Asociatia Irlandeza de Terapie Sistemica din Dublin, Irlanda
  • Formare in Focusing
  • Formare in Hipnoza Clinica Eriksoniana
  • Diagnostic Psihodinamic Operationalizat
  • Training Autogen Schulz.
  • Certificare profesionala a Asociatiei Europene de Psihoterapie (EAP); si Federatiei Romane de Psihoterapie(FRP)
  • Certificare CPR ( Colegiul Psihologilor din Romania)
  • Membru al Asociatiei Romane de Psihoterapie Pozitiva (APP) si WAPP

Pentru mine profesia de psihoterapeut nu e doar o meserie, ci un mod de a fi în lume. Adică o alegere conștientă a modului de a trăi, de a te raporta la tine, la cei din jur și la lume.

Asta înseamnă să te cunoști în permanență și prin asta să evoluezi și să te dezvolți.

Și, să dăruiești din această cunoaștere, evoluție, creștere si celor cu care lucrezi în psihoterapie.

În procesul terapeutic mă caracterizează: empatia, nondirectivitatea și abordarea psihodinamică.


Anca Elena Boalca

Psiholog clinician

Psihoterapeut, formare in Psihoterapie Pozitiva – Wiesbaden Academy of Positive and Transcultural Psychotherapy, Wiesbaden, Germany

Formare în Testul Rorschach – Scuola Romana Rorschach, Rome, ItalyRorschach and Projective Methods la International Society for the Rorschach and Projective Methods, Berna, Switzerland

Formare în expertiză clinică judiciară, București, Romania

Consilier pentru dezvoltare personală, recunoscut de Ministerul Muncii și Ministerul Educației

Master – Prevenirea și combaterea traficului de droguri, Academia de poliție Alexandru Ioan Cuza, București, Romania, promoția 2006

Facultatea de psihologie Titu Maiorescu, Bucuresti, Romania, promotia 2003

Membru CPR – Colegiul Psihologilor din Romania

Membru ISR – International Society for the Rorschach and Projective Methods, Berna, Switzerland

Membră a Institutului de antropologie Francisc Rainer, Academia Română

Profesia mea este un stil de viață.

Îmi place să îmi stabilesc obiective pe care să le realizez.

Procesul de învățare nu se termină niciodată, îmi petrec foarte mult timp în comunitatea profesională și îmi place să învăț lucruri noi.

Sunt un terapeut non-directiv, focusat pe proces.

Mi-ar plăcea să te ajut în procesul tău de creștere!


Simona Maria Albu

Formare / Specializare

Psihoterapeut – formare în Psihoterapie Pozitivă  (  Wiesbaden Academy of Positive and Transcultural Psychotherapy, Wiesbaden, Germany)

Psiholog educațional  – peste 15 ani de activitate în evaluarea psihoeducațională și asistență psihopedagogică a elevilor.

Voluntar – Organizația E.M.M.A  Eternul Miracol Materna Alinare

Membru CPR – Colegiul Psihologilor din România 

Trainer

Licență – Universitatea „Babes- Bolyai” Cluj Napoca. Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Teza de licență: Suportul social și adaptarea la boală în cazul adolescenților cu afecțiuni oncologice -2004

Master – Psihologia Resurselor Umane – Universitatea „Titu Maiorescu” București  . Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei.   Teza de dizertație cu tema: Motivarea cadrelor didactice – 2008. Perfecționare profesională prin obținerea gradului didactic I –  Universitatea București, Facultatea de Psihologie și Științele Educației. Cercetare pe tema:  Influența Inteligenței emoționale asupra performanței școlare în perioada  adolescenței- 2017

Experiență

Am învățat, de-a lungul timpului, de la fiecare situație de viață și de la fiecare persoană cu care am relaționat. Continui să învăț, în fiecare moment, să creez și să mențin echilibrul între nevoia de a fi cât mai autentică și nevoia de a fi în relații funcționale cu ceilalți. Acest echilibru între propria autenticitate și solicitările normelor sociale consider că este responsabil de făurirea unei vieți personale armonioase.

De la copii cu cancer și familiile acestora, am învățat că bucuria fiecărui moment este resursă esențială și să nu uităm să o utilizăm.

De la liceeni, am invățat că este nevoie ca îndeplinirea dorințelor personale să fie o prioritate.

De la părinții care și-au pierdut copii, am învățat că dorul și durerea se poate transforma în iubire eternă.

De la copiii și tinerii cu dizabilități, am învățat că nimic nu este imposibil și că fiecare persoană are resurse care așteaptă să fie identificate și valorificate.

Viața este o succesiune de momente. A-l trăi pe fiecare înseamnă a reuși – Corita Kent


Florenta Tica

Psihoterapeut cu drept de liberă practică, atestat de Colegiul Psihologilor din România.

Sunt absolventă a Facultății de Teologie Ortodoxă și Asistență Socială – Universitatea București, având formare în Psihoterapie Pozitivă.

De la terminarea formarii(2016) am lucrat cu persoane având vârste și probleme de viață diferite:

  • copii, adolescenți și tineri cu istoric de abuz fizic și emoțional;
  • adolescenți cu dificultăti școlare, tulburări de comportament, anxietate, ticuri;
  • persoane afectate de depresie, anxietate, atacuri de panică.

O persoană sănătoasă nu e una lipsită de probleme, ci una capabilă să le rezolve pe măsură ce apar.” – Nossrat Peseschkian


Alina Preda

Psiholog – psihoterapeut la Asociaţia Vasiliada din Craiova, precum și în diferite centre sociale, cu beneficiari diverşi (copii, adulţi şi vârstnici)

  • am studiat Psihologie,  la Facultatea de Psihologie, în cadrul Universităţii ,,Lucian Blaga’’ din Sibiu, 2000 – 2004
  • am studiat Psihoterapie Pozitivă, la Asociaţia de Psihoterapie Pozitivă din Bucureşti, 2006 – prezent
  • cursuri de art-terapie
  • cursuri de psihodramă clasică
  • participări la conferinţe şi workshopuri cu diferite teme (psihologia copilului, adultului şi de cuplu; consiliere vocaţională, organizaţională şi şcolară; incluziune şi integrare socială; psihoterapia anxietăţii şi depresiei etc)

Motto: „Cunoaște-te pe tine însuți și astfel îi vei cunoaște pe ceilalți și lumea în care trăiești.”

Crezuri: „Dăruieşte binele şi binele se va întoarce la tine. Fii pozitiv şi lumea va fi mai bună.”

Motivații personale:

Psihoterapia începe cu cunoașterea de sine, acceptarea calităților și defectelor proprii, apoi cu îmbunătățirea calităților și schimbarea defectelor. Până în momentul în care un om nu se cunoaște și nu se acceptă așa cum este, nu poate avea pace, iar pacea minții și liniștea sufletului sunt scopul final al psihologiei.

Atunci când oamenii par să fie altceva decât buni și decenți, este doar din cauză că ei reacționează la stres, durere sau deprivarea de trebuințele umane fundamentale cum ar fi siguranță, iubire și stimă de sine.

Cu înțelegere, empatie și atenție îi îndemn pe cei din faţa mea să-și deschidă sufletul, să-și împărtășească istoria de viață, durerile și tristețile, apoi împreună, să le depășim cu răbdare și compasiune.

Pentru fiecare om care se simte mai bine şi are o atitudine pozitivă, viaţă lui devine mai bună, îi influenţează pozitiv pe ceilalţi şi astfel vom trăi într-o lume mai bună.


Ioana Cristina Țiucra-Popa

Psiholog și psihoterapeut licențiat în Psihologie în cadrul Universității Titu Maiorescu în anul 2002, ulterior am absolvit un Master în Managementul Resurselor Umane la Universitatea Politehnica din București. Experiența profesională s-a îndreptat către domeniul activităților resurselor umane în zona organizațională și în paralel am oferit consultanță de specialitate, asistență, consiliere și ulterior în urma formării, ședințe de psihoterapie în cadrul cabinetului de psihologie.

M-am specializat în Psihologia Muncii și Organizaționale. Din anul 2011 am urmat formarea de Psihoterapeut în Psihoterapie Pozitivă în cadrul Asociației de Psihoterapie Pozitivă și din anul 2012 formarea în Hipnoză Clinică și Psihoterapie Ericksoniană în cadrul Asociației Române de Hipnoză Clinică și Terapie Ericksoniană.

Am completat formarea profesională în domeniul Terapiei și Activităților Asistate de Animale pentru persoanele cu nevoi speciale în cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca în 2014 și specializarea în Psihologie Clinică în cadrul Centrului Național de Formare Profesională în Psihologie începand cu 2016.

La competențele de bază s-au adăugat și cele de Formator dobândite în activitatea mea profesională desfașurată și s-au împletit cu cele pentru sprijin, suport și susținere în promovarea resurselor individuale pentru a pune în folosul propriu mai întâi și apoi al persoanelor interesate, al clienților, cunoștințele, experiența și prezența mea, a psihologului și psihoterapeutului, cu inima deschisă și înțelegere către nevoile celor care apelează la serviciile de specialitate oferite în cadrul Cabinetului Individual de Psihologie, din București, sector 6, pe bază de programare sau în funcție de context, online prin intermediul platformelor de comunicare.


Daria – Mihaela Dumitrache

Psiholog clinician (sub supervizare) acreditat de Colegiul Psihologilor din România.

Educație și Formare:

  • Licență – Psihologie. Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea București, 2015 – 2018*Master  – Psihologie clinică.
  • Evaluare și intervenție terapeutică. Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București, 2018 – 2020
  • Psihoterapeut în formare, psihoterapie pozitivă, 2019 – prezent

Experiență în lucrul cu copii. Pentru mine, una dintre componentele esențiale ale abordării terapeutice a copilului este jocul; printre altele, îl consider un prilej foarte bun pentru învățare, dezvoltare a relațiilor, conectare la și cu cei din jur, relaxare, detensionare, încărcare… într-un cuvânt : creștere.